Facebooktwitterlinkedin

Oblicz swój wskaźnik BMI

kg
cm

Zakresy wartości BMI:

  • mniej niż 18.5 - niedowaga
  • 18.5 - 24.99 - waga prawidłowa
  • powyżej 25.0 - nadwaga
  • 30.0 - 34.99 - otyłość (I stopień)
  • powyżej 35.0 - otyłość kliniczna (II stopień)

Zdrowe odchudzanie

Jeżeli Twój wskaźnik BMI ma wartość powyżej 25 to warto pomyśleć o odchudzaniu!

Nasz program odchudzania oparty jest na wprowadzeniu ujemnego bilansu energetycznego:

DIETA + TRENING = UJEMNY BILANS ENERGETYCZNY (-kcal)

  • Chcesz zdrowo i przyjemnie schudnąć?

  • Chcesz wyszczuplić swoją sylwetkę?

  • Chcesz zmienić swoją dietę?

Jeżeli TAK to wypełnij formularz, aby otrzymać bezpłatną poradę!

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Podaj wiek, masę i wysokośc ciała

moja_metamorfoza z nowym tlem

Częste uczucie głodu po posiłkach wraz z podjadaniem słodyczy spowodowały, że przytyłem i nie czułem się z tym dobrze. Odstający brzuch i ociężałość zaczęły mi przeszkadzać.

Postanowiłem wypróbować na własnej skórze program zdrowego odchudzania oparty na niskokalorycznych koktajlach z białek roślinych o niskim indeksie glikemicznym.

Jeden posiłek w ciągu dnia zamieniłem na pyszny koktail, po którego spożyciu czułem się długo najedzony i pełen energii.

W ciągu dwóch miesięcy wyszczupliłem sylwetkę, delikatnie rozbudowałem masę mięśniową i zrzuciłem kilka kg tkanki tłuszczowej.

Jestem zadowolony z efektów i chętnie podzielę się sprawdzonymi wskazówkamii!Pozdrawiam,
Andrzej,


 

Tags: zdrowe odchudzanie, jak pozbyć się tłuszczu, jak skutecznie schudnąć, dieta na odchudzanie, trening na odchudzanie, jak ćwiczyć aby schudnąć, trening dla zdrowia, dieta redukcyjna, spalanie tłuszczu, zdrowa dieta, zdrowe odchudzanie, trening zdrowotny, jak pozbyć się brzucha, jak zrobić kratkę na brzuchu, spalanie tłuszczu

error: Content is protected !!